قوانین و مقررات

کاربر گرامی از این که خانه بازی را برای انجام خرید خارجی خود انتخاب نمودید، صمیمانه سپاسگزاریم. خانه بازی یک فروشگاه اینترنتی است که بر اساس قوانین تجارت داخلی و بین‌المللی فعالیت می‌کند. تلاش تیم خانه بازی همواره در جهت فراهم نمودن شرایطی مطلوب و شفاف برای تعامل با مشتریان عزیز خواهد بود

فوانین و مقررات استفاده از خدمات خانه بازی

مشتری محترم، برای داشتن یک خرید خوب و پیشگیری از وقوع هرگونه مشکلی، لطفا جهت آگاهی از شرایط خرید موارد ذیل را مطالعه نمایید. استفاده از حساب کاربری و ثبت سفارش در سایت خانه بازی به معنای آگاه بودن و پذیرفتن قوانین این فروشگاه است. شایان ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های خانه بازی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، اتحادیه‌ی کسب و کارهای مجازی، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر می‌باشد. در صورتی که در قوانین مندرج و فرآیندهای خدماتی خانه بازی تغییراتی در آینده ایجاد گردد، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می‌شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر از این سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر در قوانین آن است. شایان ذکر است که سایت خانه بازی، مجوزهای لازم را از وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر مراجع ذی صلاح اخذ نموده و بدیهی است از قوانین آن‌ها نیز پیروی خواهد نمود. الف. نماد اعتماد الکترونیکی. ب. عضویت در اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی. ج. عضویت در انجمن کسب و کارهای اینترنتی.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی اطلاق می‌گردد که با اطلاعات شخصی خود، حساب کاربری ایجاد کند و پس از آن به ثبت سفارش در سایت خانه بازی اقدام نماید. خدمات سایت خانه بازی، تهیه و انتقال کالا از فروشگاه‌های آنلاین معتبر خارجی و تحویل آن به مصرف‌کننده نهایی در ایران است. لذا هرگونه استفاده تجاری از محصولات توسط مشتریان به صورت فروش مجدد کالاهای تهیه شده از خانه بازی در ایران مورد تایید این فروشگاه نبوده و هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص متوجه گروه خانه بازی نخواهد بود. بنابراین فروش عمده کالا جزو سیاست‌های خانه بازی نمی‌باشد. طبق قانون تجارت الکترونیک، مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که با هدفی غیر از تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند. هر فرد حقیقی با داشتن حداقل 18 سال کامل می‌تواند در سایت خانه بازی حساب کاربری ایجاد نماید. همچنین اشخاص حقوقی می‌توانند جهت خرید کالا در سایت خانه بازی اقدام به ایجاد حساب کاربری کنند. حداقل سن برای ایجاد حساب کاربری در سایت خانه بازی، 18 سال تمام است و افراد زیر 18 سال باید تحت نظر والدین و یا قیم قانونی خود از خدمات خانه بازی استفاده نمایند. لازم به ذکر است که مراحل ترخیص کالا در گمرک جمهوری اسلامی ایران با نام کاربر در سایت خانه بازی انجام می پذیرد.

ارتباطات الکترونیکی

تمامی ارتباطاتی همچون استفاده از خدمات سایت خانه بازی ، ثبت سفارش اینترنتی، ارسال ایمیل به واحد پشتیبانی، پرداخت وجه و … به صورت الکترونیکی و در بستر اینترنت صورت می‌پذیرد. همچنین فقط آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در حساب کاربری خود ثبت می‌کند، مورد تایید است و تمام مکاتبات خانه بازی از این طریق انجام می‌شود

ساخت حساب کاربری

ساخت حساب کاربری در خانه بازی کاملا رایگان است و بدین منظور، می‌بایست کاربران عزیز نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه، ایمیل معتبر و … را به صورت صحیح در سایت خانه بازی ثبت نمایند. همچنین صحت آدرس و مشخصات دقیق پستی گیرنده (مثل کدپستی) به عهده خریدار است و در صورت بروز هرگونه مشکل ناشی از نقص در آدرس اعلامی، خانه بازی هیچ مسئولیتی در قبال استرداد وجه پرداختی، تعویض و مرجوعی آن ندارد. بعضی از مواقع ممکن است خانه بازی نیاز به تأیید هویت کاربر داشته باشد که این موارد در زمان‌ مقتضی با درخواست خانه بازی جهت ارائه مدارک انجام خواهد شد. مواردی همچون تصویر کارت ملی نیز جهت تایید هویت برخی از کاربران در سایت مورد نیاز است. خانه بازی متعهد می‌شود اطلاعات کاربران را در اختیار هیچ شخص سومی قرار ندهد و مسئول محافظت از آن است.

روزهای کاری

روزهای کاری در خانه بازی شامل روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات رسمی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده، پس از حداکثر 24 ساعت پردازش می‌‏شوند. امکان ثبت سفارش در سایت خانه بازی در تمامی ساعات شبانه روز در 7 روز هفته وجود دارد.

زمان پاسخگویی به مشتریان

زمان پاسخگویی تلفن دفتر خانه بازی شامل روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 9 الی 17 و پنجشنبه از 9 الی 13 است. همچنین دفتر خانه بازی در تعطیلات رسمی ایران تعطیل می‌باشد. زمان پاسخگویی آنلاین (چت آنلاین، تلگرام و اینستاگرام) همه روزه از ساعت 9 الی 24 است.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

قیمت اعلام شده در سایت خانه بازی با شرایط مفروض برای هر محصول در همان زمان قیمت نهایی آن کالا است. چنانچه پس از ثبت سفارش و انجام عملیات پرداخت وجه و تایید سفارش توسط خانه بازی ، ارزش کالا به هر دلیلی از قبیل افزایش قیمت کالا در سایت مرجع (کمتر از 20 درصد)، افزایش نرخ ارز، عوارض گمرکی و … تغییر یابد، تامین این مبلغ اضافه بر عهدهٔ خانه بازی خواهد بود و مسئولیتی برای واریز هزینهٔ اضافی متوجه مشتری نخواهد بود. همچنین پرداخت مابه التفاوت بیش از 20 درصدی در ارزش اولیه ی کالا بر عهده ی خریدار می باشد. خانه بازی موظف است در صورت کاهش قیمت کالا در سایت مرجع (به عنوان مثال تخفیف دار شدن کالا) مابقی وجه پرداختی مشتری را مسترد کند.

برخی کالاهای خاص مثل باتری (برای لپ تاپ، تلفن همراه و …)، عطر و … برای حمل به ایران دارای هزینه های اضافی هستند که مشتری موظف به پرداخت آن می باشد. تهیه، حمل یا ترخیص برخی از سفارشات نیازمند انجام هماهنگی هایی با مراجع قانونی همچون پلیس فتا یا نماینده ی گمرک جمهوری اسلامی ایران است. لذا پس از ثبت سفارشاتی از این قبیل، در وقت اداری هماهنگی های لازم با مراجع مذکور توسط کارشناسان خانه بازی انجام می پذیرد و تایید نهایی سفارش منوط به انجام این هماهنگی ها خواهد بود

در صورتی که به هر دلیلی اعم از عدم درج وزن توسط سایت آمازون، عدم اعلام آن به سایت خانه بازی و … وزن دقیق محصول در سایت خانه بازی به درستی به نمایش در نیاید، برای محاسبه قیمت محصول وزن پیش فرض 500 گرم مبنای محاسبه خواهد بود. بدیهی است در خصوص این قبیل سفارشات، پیش از انجام خرید، از واحد پشتیبانی خانه بازی با مشتری تماس گرفته می‌شود.

سایت خانه بازی حق لغو سفارشات به دلایل قوانین داخلی و بین‌المللی، شرایط حمل، اتمام کالا و … را در تمام مراحل برای خود محفوظ می‌دارد. همچنین روال لغو سفارشات بر اساس قوانین برگشت از فروش خانه بازی خواهد بود.

پس از ثبت سفارش‌ مشتری در سایت خانه بازی ، درخواست خرید در اسرع وقت در سایت آمازون ثبت می‌شود. ولی بعضا آمازون درخواست‌های خرید را به دلایل گوناگونی لغو نموده و یا ممکن است موجودی محصول تمام شده باشد. در این صورت خانه بازی مسئولیتی در قبال تهیه محصول ندارد و با مشتری جهت استرداد وجه پرداخت شده (مطابق قوانین برگشت از فروش خانه بازی ) هماهنگی‌های لازم انجام می‌شود.

کلیهٔ مراحل ترخیص کالاهای عمومی که نیاز به مجوزهای خاص برای انجام امور گمرکی ندارند، توسط کارشناسان خانه بازی صورت می‌پذیرد و هیچ گونه مسئولیتی بر عهده خریدار نخواهد بود.

محاسبهٔ هزینه ارسال کالا از طریق پست هوایی بین‌المللی بر اساس وزن حجمی و وزن جرمی کالا انجام می‌شود و چنانچه اختلاف وزن جرمی و حجمی واقعی محصول (پس از دریافت و توزین کالا در دفتر آمریکای خانه بازی ) با آنچه در سایت آمازون ذکر شده است، کمتر از 20 درصد باشد، پرداخت مابه‌التفاوت مبلغ بر عهدهٔ خانه بازی است.

کلیهٔ هزینه‌های ارسال کالا از دفتر خانه بازی در ایران به نشانی مشتریان عزیز، کاملا رایگان بوده و نیازی به پرداخت وجه از طرف مشتری نیست و در صورت درخواست وجه از طرف تحویل دهنده، مشتری موظف است بلافاصله با واحد پشتیبانی خانه بازی تماس حاصل نماید. همواره پرداخت عوارض گمرکی ترخیص و انجام تشریفات اداری واردات کالا به عهدهٔ خانه بازی بوده و نیاز به پرداخت وجه بیشتری از جانب مشتری نخواهد بود.

اشخاص حقوقی، سازمان ها و شرکت ها جهت خرید از خانه بازی موظف هستند که در زمان خرید این مساله را اطلاع رسانی نمایند تا فاکتور رسمی برای پرداخت (به همراه 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده) از طرف خانه بازی برای آن ها صادر گردد. با توجه به ثبت سیستمی سفارش در سایت خانه بازی ، امکان ویرایش و یا تغییر اطلاعات پس از آن برای مشتریان میسر نیست. لذا متقاضیان دریافت فاکتور رسمی می بایست در زمان ثبت سفارش در سایت خانه بازی اطلاعات خود را به عنوان شخص حقوقی ثبت نمایند و مشخصات سازمان و یا شرکت خریدار را درج کنند. بنابراین امکان هیچ گونه ویرایش اطلاعات پس از ثبت خرید و یا در هنگام دریافت کالا از طرف خانه بازی مقدور نیست.

ضمانت اصالت و سلامت کالا در خانه بازی

خانه بازی متعهد می‌گردد تمامی کالاهای خریداری شده ی نو (برای توضیحات بیشتر به قوانین برگشت از فروش رجوع شود.) را بیمه نموده و اصالت و سلامت آن (به غیر از بسته‌بندی) را تضمین کند و این خدمت جزو خدمات رایگان خانه بازی به تمامی کاربران عزیز است. همچنین برای اطلاع از سایر قوانین گارانتی خانه بازی می‌توانید به بخش قوانین برگشت از فروش مراجعه نمایید. به علاوه خانه بازی تضمین می‌کند که تمامی متعلقات کالای خریداری شده (که در توضیحات محصول در سایت مرجع ذکر شده است) را به مشتری تحویل دهد. بعضا مشاهده می شود که آمازون لینک محصولات را تغییر می دهد و یا برخی از ویژگی های کالا در صفحه ی آن در سایت آمازون تغییر می کند، بدیهی است مشخصات محصول در هنگام ثبت سفارش مبنای خرید کالا می باشد.

خانه بازی متعهد می‌گردد تمامی کالاهای خریداری شده را بیمه نموده و اصالت و سلامت آن (به غیر از بسته‌بندی) را تضمین کند و این خدمت جزو خدمات رایگان خانه بازی به تمامی کاربران عزیز است. همچنین برای اطلاع از سایر قوانین گارانتی خانه بازی می‌توانید به بخش قوانین برگشت از فروش مراجعه نمایید. به علاوه خانه بازی تضمین می‌کند که تمامی متعلقات کالای خریداری شده (که در توضیحات محصول در سایت مرجع ذکر شده است) را به مشتری تحویل دهد. بعضا مشاهده می‌شود که آمازون لینک محصولات را تغییر می‌دهد و یا برخی از ویژگی‌های کالا در صفحه‌ی آن در سایت آمازون تغییر می‌کند، بدیهی است مشخصات محصول در هنگام ثبت سفارش مبنای خرید کالا می‌باشد.

زمان تحویل

الف) زمان تحویل کالا به فروشنده‌ی آن در آمازون و ایبی آمریکا بستگی دارد. در صورتی که فروشنده‌ی کالا داخل آمریکا باشد (به اصطلاح کالا پرایم باشد) زمان تحویل بین ۲۸ تا ۴۸ روز کاری (۳۸ تا ۶۵ روز عادی) هست.

ب) در مورد آمازون امارات، چنانچه فروشنده کالا داخل امارات باشد زمان تحویل ۱۴ الی ۳۰ روز کاری (۲۰ الی ۴۰ روز عادی) خواهد بود.

ج) زمان تحویل کالای خریداری شده از آمازون آلمان ۴۵ تا ۶۵ روز کاری (۶۰ تا ۸۵ روز عادی) و از آمازون انگلیس ۳۵ تا ۵۵ روز کاری (۴۵ تا ۷۵ روز عادی) می‌باشد.

ه) خرید از سایر سایت ها: زمان تحویل خرید از سایر سایت ها همچون نیواگ و … ، حداقل 2 ماه است.

محتوا

سایت خانه بازی سعی بر آن دارد تا کالاهای غیرمنطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران را در قسمت جستجوی سایت نمایش ندهد اما با توجه به وجود حجم عظیم و متنوعی از کالاها در سایت آمازون، احتمال خطا وجود دارد. بنابراین صرف نمایش یک کالا در سایت خانه بازی به هیچ عنوان به این معنا نیست که امکان خرید آن از این فروشگاه اینترنتی وجود داشته باشد. در صورت سفارش محصولات غیرمجاز، خانه بازی موظف است سفارش را لغو کرده و وجه واریزی مشتری را تا 3 روز کاری (پس از تایید صحت شماره شبای اعلام شده از طرف کاربر) استرداد دهد. همچنین وب ‏‌سایت خانه بازی هیچ گونه مسئولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های مرده نمی‌‏پذیرد.

حل اختلاف

خانه بازی همواره در تلاش است تا اختلالی در فرآیند سفارشات خرید مشتریان رخ ندهد. اما در صورت بروز هرگونه مشکلی، سعی بر آن است تا حل آن با روشی عادلانه و عاقلانه صورت پذیرد تا نیازی به ارجاع مشکل به مراجع قانونی نباشد. بنابراین خانه بازی از کاربران گرامی تقاضا دارد تا بروز هرگونه مشکلی را در اسرع وقت به واحد امور مشتریان اطلاع دهند. در صورتی که به هر نحو مشکل فی‌مابین مشتری و خانه بازی تا ارجاع آن به مراجع ذی‌صلاح قانونی حل نشود، تعهدات خانه بازی متوقف خواهد شد. بدیهی است رای نهایی مراجع قانونی کشور، مورد تایید و رضایت طرفین می‌باشد

لغو سفارش

در صورت عدم تایید سفارش توسط خانه بازی ، انصراف از خرید توسط مشتری به صورت رایگان انجام می شود. همچنین لغو سفارش بعد از تایید خانه بازی ، امکان پذیر نیست.

سیاست قیمت گذاری

سیاست قیمت‌‏گذاری در خانه بازی مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده در سایت خانه بازی شامل ارزش کالا در سایت مرجع، هزینهٔ حمل از کشور مبدا تا درب منزل شما طی چند مرحله پست، عوارض دولتی و قانونی و نیز کارمزد خانه بازی می‌باشد. همانطور که قبلا عنوان شد، قیمت اعلام شده در سایت خانه بازی قیمت نهایی و قطعی کالا است و پس از تایید سفارش توسط خانه بازی هرگونه تغییر در ارزش کالا، هزینه‌های حمل و ترخیص و … توسط خانه بازی پرداخت خواهد شد. همچنین هزینه‏‌های بسته‌بندی، ارسال و بیمه حمل کالا در ایران بر عهده ی خانه بازی است.

حقوق و مالکیت سایت خانه بازی

خانه بازی حق دارد در صورت عدم رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران توسط کاربر، ارائهٔ خدمات به وی را متوقف نماید و حساب کاربری مشتری را مسدود کند. نشانی www.gamehousee.ir، تمامی اطلاعات نوشتاری، سمعی و بصری و لوگوی خانه بازی جزو حقوق خانه بازی است و هرگونه استفاده از موارد مذکور پیگرد قانونی دارد. کلیه محتویات سایت خانه بازی شامل قانون حق تکثیر است و به سایت خانه بازی تعلق دارد.

قوانین برگشت از فروش

خانه بازی همواره نهایت تلاش خود را می‌کند تا با تحویل به موقع کالاهای خریداری شده به صورت سالم به مشتریان، حداکثر رضایت آنان را جلب نماید. اما در هر حال ممکن است در هر یک از مراحل ثبت سفارش یا انتقال کالا تا تحویل به مشتریان عزیز اشکالی رخ دهد و سلامت کالای خریداری شده تحت تاثیر قرار گیرد و یا فروشنده‌ی سایت مرجع کالای معیوب یا نامنطبق ارسال کرده باشد. از این رو خانه بازی با وضع قوانینی عادلانه اقدام به حفظ حقوق مشتری نموده است که جهت اطلاع خریدار به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

• چنانچه پس از دریافت کالا، هرگونه ایراد یا مغایرتی نسبت به محصول سفارش داده شده ملاحظه کردید این موضوع می بایست طی 24 ساعت به صورت تلفنی به واحد خدمات پس از فروش خانه بازی اطلاع داده شود

• امکان استفاده از گارانتی ذکر شده در سایت مرجع به دلیل عدم امکان مرجوعی کالا به کشور مبدا جهت تعویض و یا تعمیر آن در عمل وجود ندارد. از طرفی هزینه‌های ارسال کالا (رفت و برگشت) و ترخیص آن در کشور مبدا (ورود و خروج)، بسیار بیشتر از ارزش ذاتی کالا خواهد بود. لذا هیچ مبلغی بابت گارانتی از خریدار دریافت نمی‌شود.

• کاربران باید دقت کنند که امکان خرید کالاهای غیرنو (Open Box,Like New Used,Renewed,Refurbished) از سایت خانه بازی وجود ندارد. بدیهی است در صورت ثبت سفارش این قبیل کالاها، سفارش مزبور لغو شده و وجه پرداختی مشتری مسترد خواهد شد

• بر اساس قوانین تجارت الکترونیک در ایران، اگر ایراد کالا یا مغایرت در آن، از روی بسته‌بندی یا جعبه‌ی محصول قابل تشخیص باشد، مشتری نمی‌بایست کالا را از بسته‌بندی اولیه (وکیوم، نایلون، جعبه اصلی) خارج نماید و بدیهی است در صورت هرگونه تغییر در بسته‌بندی یا ماهیت کالا، عودت کالا به خانه بازی میسر نیست.

• می بایست از برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی بسته بندی اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن پرهیز شود. در غیر این صورت امکان مرجوعی کالا وجود نخواهد داشت.

• عکس محصولات در سایت خانه بازی ، جهت آشنایی کاربر با کالا است و از آنجا که ممکن است در پاره ای از جزییات (مثل رنگ یا طرح بسته بندی محصول) با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد، به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت نمود. ملاک وجود مغایرت در کالا، مشخصات فنی درج شده در وب‌سایت آمازون (لینک ثبت شده توسط مشتری) است.

• برگشت از فروش در خانه بازی ، اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست مشتری از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه‌اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفادهٔ متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

• در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بسته‌بندی وجود داشته باشد، رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی انجام می شود که کالا از حالت اصلی یا بسته‌بندی اولیه خود خارج نشده باشد.

• پس از تایید برگشت از فروش توسط خانه بازی ، وجه مشتری طی 3 روز کاری به حساب بانکی وی (از طریق شماره شبا) واریز خواهد شد. بدیهی است در صورت عدم تطابق حساب بانکی اعلامی با نام مشتری عودت وجه انجام نخواهد شد و تاخیر ایجاد شده به عهده ی مشتری است.

• برخی از محصولات الکترونیکی که در سایت آمازون به فروش می رسد با ولتاژهای خاصی (مانند 110 یا 130 ولت) کار می کنند و اگر آن ها را به برق شهری ایران (با ولتاژ 220 ولت) متصل نمایید موجب سوختن آن ها می شود. لذا کلیه عواقب اتصال محصولات برقی با ولتاژهایی به غیر از آنچه روی محصول یا بسته بندی محصول درج شده باشد به عهده مشتری است و خرابی و سوختگی به دلایل فوق، شامل برگشت کالا نمی شود.

• ملاک تشخیص برای وجود ایراد در محصولات، نظر کارشناسان خدمات پس از فروش و قوانین برگشت از فروش خانه بازی می‌باشد. خانه بازی پس از 1 هفته ی کاری بعد از دریافت کالا از مشتری، نتیجه ی بررسی های کارشناسی را به مشتری اعلام خواهد کرد.

• ویژگی های درج شده برای هر محصول (مانند محصولات آرایشی و بهداشتی) در سایت آمازون، صرفاً برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره تخصصی ندارد. خریدار می بایست در صورت تمایل قبل از اقدام برای خرید کالا نسبت به کسب اطلاعات حرفه‌ای و اخذ مشاوره از متخصص معتمد اقدام نماید. همچنین خانه بازی مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات درج شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالا می باشد.

• درخواست مرجوعی کفش و پوشاک تنها در صورتی پذیرفته می‌شود که این محصولات فقط تست شده و همچنان در وضعیت اولیه و نو باشند. ضروری است روی پوشاک هیچ گونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ‌پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد، و مارک، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشند. (توجه شود کالای خواب، لباس راحتی، لباس زیر، جوراب، مایو و لباس کودک و نوزاد شامل برگشت کالا نمی شود.

• پس از بررسی کالای مرجوعی توسط واحد خدمات پس از فروش خانه بازی ، در صورتی که کالا خارج از ضوابط خانه بازی مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، مجددا برای مشتری ارسال می‌گردد. در صورت استنکاف مشتری از تحویل گرفتن کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه در انبار خانه بازی نگهداری می شود و پس از اتمام این مهلت، خانه بازی در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن مسئولیتی نخواهد داشت.

• کفش ها در شرایطی که زیره کفش سالم و تمیزبوده، خط خوردگی و تا شدگی و از بین رفتن بوی طبیعی کفش اتفاق نیفتاده باشد، قابل تعویض هستند.

• بر اساس استانداردهای خرید و فروش آنلاین در اقتصاد بین الملل، خانه بازی متذکر می شود در صورتی که معیوبی کالا اثبات نشود، کلیهٔ هزینه های بازگشت کالا به عهده خریدار محترم است.

• خانه بازی اعلام می نماید که واحد پولی این فروشگاه، ریال رایج ایران است و در صورت بروز هرگونه اشکال و پذیرش برگشت از فروش، تنها وجه ریالی واریز شده توسط مشتری مسترد خواهد شد.

• لوازم آرایشی و بهداشتی (مثل: عطر، ادکلن ، کرم و …) در صورتی که در وضعیت پلمپ و آسیب ندیده باشند، قابل تعویض هستند.

• پس از اثبات معیوبی کالا، برای بازگرداندن آن از پست پیشتاز استفاده نمایید. لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است. ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست ایران، مورد تایید بوده و وجه به حساب مشتری واریز می‌شود. از آن جا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را به همراه بسته ارسال نمایید.

• با توجه به این که سفارشات مشتریان خانه بازی از آمازون به صورت انبوه به ایران ارسال می شود، ممکن است جلد، کاور و بسته بندی برخی از محصولات با آسیب دیدگی مواجه شوند که این محصولات قابل بازگشت نمی باشند. همچنین کلیه ی کالاهای خریداری شده از خانه بازی پس از بسته بندی مجدد به مشتری ارسال می شود. لذا بسته بندی محصولاتی که دریافت می کنید، بسته بندی منحصربه فرد خانه بازی است.

• چنانچه ثبت سفارش کالا در سایت آمازون توسط واحد فروش خانه بازی به درستی انجام شده باشد و فروشنده کالای دیگری را به اشتباه ارسال کند، خانه بازی مسئولیت این اشتباه آمازون را به عهده می گیرد. بنابراین نسبت به تهیه ی کالای جایگزین اقدام می نماید. چنانچه به هر دلیلی تهیه ی کالای مورد نظر مشتری میسر نگردد خانه بازی وجه پرداختی مشتری را عودت خواهد داد.

• از آنجایی که در سایت خانه بازی کاربران، انتخاب کننده ی محصولات هستند و خانه بازی هیچ گونه نظر مشورتی و تخصصی در مورد انتخاب و نحوه ی استفاده از محصولات ندارد، در صورت عدم اطلاع یا ناتوانی مشتری در استفاده صحیح از محصولات آرایشی، بهداشتی و نتیجتا بروز خسارت احتمالی نسبت به خود (از قبیل حساسیت‌های پوستی، جراحات، از کارافتادگی هر کدام از ارگان های بدن و …)، تمامی مسئولیت ‌های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه خانه بازی در این خصوص هیچ گونه تعهدی نخواهد داشت.

• در صورت عدم تحویل کالا به مشتری در زمان تحویل مقرر، چنانچه موجودی کالا به پایان رسیده باشد و یا قیمت کالا تغییر کرده باشد، خانه بازی متعهد است مجددا کالا را برای مشتری خریداری نماید و یا وجه پرداختی مشتری (مبلغ ریالی واریز شده توسط مشتری و درج شده در فاکتور) را عودت دهد.

سایر قوانین
• خرید کلیه محصولاتی که نیاز به رجیستری دارند، از طریق خانه بازی امکان پذیر نمی باشد.

• در صورت نیاز به انتقال وجه به مشتری ضروری است، شماره شبا که به نام صاحب حساب کاربری در سایت خانه بازی است به درستی توسط مشتری به واحد پشتیبانی از طریق تیکت اطلاع داده شود، لذا بایستی در ورود این اطلاعات نهایت دقت از طرف مشتری صورت پذیرد. لازم به ذکر است که انتقال وجه مطابق اعلام مراجع ذی صلاح قانونی به هر فرد دیگری ممنوع است.

• کالاهایی که برای ورود به ایران، نیازمند مجوز از سازمانی خاص هستند، خریداری نمی‌گردند و در صورت ثبت سفارش، واحد فروش آن سفارشات را لغو و وجه مشتری را مسترد خواهد کرد.

• در صورت لغو سفارشاتی که مشتری از کد تخفیف در پرداخت آن ها استفاده کرده است، خالص پرداختی مشتری از درگاه بانکی به وی مسترد خواهد شد.

• چنانچه در مرحله ی ترخیص کالا از گمرک جمهوری اسلامی ایران، نیاز به همکاری مشتری محترم وجود داشته باشد اقدامات مقتضی از جانب صاحب نهایی کالا می بایست صورت پذیرد.

• تحویل کالا در اماکن عمومی (همچون کافه، کافی‌نت، رستوران، هتل، مترو، اداره پست و …) امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس و کدپستی دقیق از طرف مشتری در سایت ثبت گردد

• تمامی محصولات خریداری شده از خانه بازی از تمامی گمرکات کشورهایی که کالا از آن ها عبور می کند، ترخیص می شود و پس از آن از طریق گمرک جمهوری اسلامی وارد کشور ایران خواهد شد. لذا امکان دارد برای بازرسی کالا، آن را باز نموده و از حالت پلمپ خارج کنند. بنابراین خانه بازی هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال باز شدن و بسته‌بندی اولیه کالا ندارد.

• با توجه به قوانین شرکت‌های پستی بین‌المللی طرف قرارداد خانه بازی، حداقل وزن در نظر گرفته شده حمل، 270 گرم می‌باشد.

• امکان تحویل سفارشات مشتریان در کشوری به جز ایران برای گروه بازرگانی خانه بازی مقدور نیست.

• بر اساس درخواست مشتری، فاکتور خرید کالا از سایت مرجع، تنها در هنگام تحویل کالا به مشتری قابل ارائه خواهد بود. تنها روش پرداخت برای خرید از خانه بازی به صورت اینترنتی در لحظه‌ی ثبت سفارش و از طریق درگاه بانکی با استفاده از رمز دوم پویای کارت بانکی شماست. بنابراین به دلیل نوسانات ارزی و تغییر هزینه‌های سفارش، امکان پرداخت کل یا بخشی از مبلغ سفارش پس از ثبت آن و یا هنگام تحویل کالا در محل وجود ندارد. همچنین امکان پرداخت غیرریالی مثل پرداخت ارزی و ارز دیجیتال نیز وجود ندارد.

شرایط فورس ماژور
شرایط اضطراری یا فورس ماژور عبارتست از هر حادثه غیر قابل پیش بینی و غیر قابل اجتناب که متعهد را از اجرای تعهد باز می دارد. شرایط ویژه ای همچون طوفان، گردباد، زلزله، اغتشاش، شورش، جنگ، اپیدمی بیماری ها، تغییر قوانین واردات کالا، درگیری های مسلحانه، حکومت نظای، اعتصاب، صاعقه و … است. چنانچه عدم اجرای تعهدات خانه بازی مستند به فورس ماژور باشد، جبران خسارت منتفی خواهد شد.

با توجه به فراگیری بیماری کرونا در ایران، ممکن است زمان تحویل کالاها با تاخیر مواجه شود که در این صورت مسئولیتی متوجه خانه بازی نخواهد بود.